Eerste verdieping

Eerste verdieping 31 m²

De praktijkruimte op de 1e verdieping heeft een oppervlakte van 31 m2 en is bij uitstek geschikt voor het geven van kleine groepen. Door de grote ramen is het een bijzonder lichte ruimte, die voorzien is van een houten opbergkast met deurtjes van matglas en 3 houten opbergboxen met kussentjes en dekens. De ramen zijn voorzien van luxaflex en transparante, sfeervolle gordijnen in een lichte kleur. Op de vloer ligt zachte vloerbedekking en er is centrale verwarming aanwezig. Het geheel is ruim en biedt een prettige werksfeer. Ook voor individuele therapie is de ruimte uitermate geschikt, zeker als er veel bewegingsruimte wenselijk is tijdens sessies. In het pand zijn voldoende stoelen aanwezig die desgewenst in deze ruimte te gebruiken zijn.

Wil je meer informatie over de kosten, dan kun je terecht op onze prijzen pagina.
Voor overige informatie kijk je op onze informatie pagina.

Klik op de foto om meer foto’s te bekijken.

• Eerste verdieping #1

Stichting Sophia Verhuur Eindhoven praktijkruimte - Eerste verdieping #1