Nieuwe bestuursleden gezocht, wie komt ons bestuur versterken!

Stichting Sophia zoekt een enthousiast bestuurslid die het bestuur van de stichting komt versterken.
Binnen het bestuur van Stichting Sophia is er per direct plaats voor een nieuw bestuurslid (het betreft een functie voor een vrijwilliger). Stichting Sophia huurt een pand aan het Sint Theresiaplein in Eindhoven. Zij biedt therapeuten en andere belangstellenden de mogelijkheid praktijkruimte te huren. De stichting zoekt iemand die het contact met (nieuwe) huurders onderhoudt en het leuk vindt om potentiële huurders rond te leiden door het pand.

Wat ga je doen?

• Therapeuten die bij de stichting willen huren rondleiden door het pand
  • Het invullen van het huurcontract en het overhandigen van de sleutel
  • Het organiseren van een ontmoetingsbijeenkomst van huurders
  • Contactpersoon van huurders en vragen huurders beantwoorden
  • Samen met de andere bestuursleden zorgdragen voor een prettige werkomgeving.

Wat bieden wij jou?

De bestuursfunctie binnen de stichting is een vrijwillige functie. Wat onze andere bestuursleden daarover zeggen:

“Het is fijn om vrijwillig iets bij te dragen aan een mooi initiatief.”

“Het voelt fijn om belangeloos iets te doen en dat ‘is een mooie tak van sport.”

“Je ontmoet veel leuke, inspirerende mensen die allemaal werken om mensen liefdevol te helpen.” “Het zijn leuke lieve mensen waarmee je te doen hebt. De energie in het pand is ook héél erg prettig en het is fijn daar een bijdrage aan te leveren.”

Over Stichting Sophia

Stichting Sophia heeft drie bestuursleden; Bianca de Leeuw zij  is voorzitster en draagt samen met Daniella Hagenaars zorg voor de financiële administratie, bezichtigingen en is contactpersoon van de huurders en de eigenaar van het pand. Patrick Russell doet klusjes in het pand, de was en bezichtigingen. Immy van Loon notuleert de vergaderingen, zorgt voor de boodschappen, bezichtigingen en draagt mee zorg voor het pand.
Daniëlla Hagenaars ondersteunt het bestuur vrijwillig met de financiële administratie, bezichtigen, het bijhouden van de website en Facebook.

Om een idee te geven van onze huidige huurders/huursters geven we een korte, willekeurige opsomming van een aantal activiteiten die in ons pand plaats vinden: mindfulness trainingen en -therapie, familieopstellingen, psychologische hulp en training, massages, spirituele hulpverlening, coaching, healing en reading, human design, psychosynthese, ayurvedische massage, supervisie, Reiki.

Ben je naar aanleiding van bovenstaande informatie enthousiast geworden om ons bestuur te komen versterken? We zien er naar uit om jou te ontmoeten en in ons bestuur op te nemen. Voor solliciteren, vragen of meer informatie kun je contact opnemen met: info@stichtingsophia.nl

Logo Header Menu