Informatie

Stichting Sophia biedt therapeuten en andere belangstellenden de mogelijkheid om praktijkruimte te huren, voor individuele therapie en/of cursussen.

Er zijn drie verschillende praktijkruimtes, op de begane grond, eerste verdieping en zolder (16m²). Elke praktijkruimte is geschikt voor individuele therapie. De praktijkruimtes op de begane grond (26m²) en eerste verdieping (31m²) zijn ook geschikt voor kleine groepen. Er is ook een wachtruimte, keuken, en een kleine tuin.

Dagdelen

Ochtend: 8.30 – 13.00 uur
Middag: 13.30 – 18.00 uur
Avond: 18.30 – 23.00 uur

Kosten

We hanteren twee verschillende tarieven, afhankelijk of de praktijkruimte structureel gehuurd wordt of incidenteel.
Voor informatie over beschikbaarheid bel 06-15207876 of stuur een email

Op structurele basis gebruik maken van de ruimtes kan alleen na toestemming van het bestuur. U heeft dan de verplichting om minimaal voor een periode van ½ jaar de praktijkruimte te huren. Daarnaast is er de verplichting om door te betalen in de schoolvakanties.

Voor meer informatie over de kosten kunt u kijken op onze prijzen pagina

Opzegtermijn bij structurele huur

2 maanden.

Huisregels

Stichting Sophia kent huisregels die van toepassing zijn op huurders en hun klanten. Deze huisregels kunt u hier inzien en downloaden.

Onze extra service

De huurprijs is inclusief verwarming, elektriciteit en servicekosten: koffie & thee, waxinelichtjes, etherische olie, draadloos internet, gebruik van meubilair, matrassen, eventueel aanwezige massagetafel(s), meditatiebankjes, meditatiekussentjes, wollen dekens, kussentjes en eventueel aanwezige geluidsapparatuur. Overige materialen in overleg.

Informatie-stichting-sophia-praktijkruimte-huren-eindhoven

Logo Header Menu