Zolder

Zolder 16 m²

De zolder is een ruimte van ongeveer 16 m2. Door 2 grote klapramen valt er veel licht naar binnen. De ruimte is uitermate geschikt voor individuele therapie en het geven van massages. In de ruimte is een houten opbergkast en een uitklapbare, houten tafel aanwezig, 4 comfortabele armleunstoelen, een glazen tafeltje en een uitklapbare massagetafel. De ramen zijn voorzien van dichte gordijnen in een lichte kleur die geen inkijk geven. De ruimte is voorzien van centrale verwarming en er kan tijdens het geven van massages desgewenst gebruik worden gemaakt van een extra verwarmingselement welke in de ruimte aanwezig is. Het geheel oogt warm en huiselijk.

Wil je meer informatie over de kosten, dan kun je terecht op onze prijzen pagina.
Voor overige informatie kijk je op onze informatie pagina.

Klik op de foto om meer foto’s te bekijken.

• Zolder #1

Stichting Sophia Verhuur Eindhoven praktijkruimte - Zolder #1